CNV - Probeer de Bond

Commerciële trainers Probeer de Bond

Maak jij studenten weerbaar op de werkvloer?

Commerciële trainers 10 uur p/w diverse regio's NL

Wil jij je commerciële vaardigheden inzetten voor een maatschappelijk doel? Ben jij bevlogen, sociaal en resultaatgericht? En vind jij de rechten en het welzijn van studenten belangrijk? Dan heten we je graag welkom in ons fijne team.

WAT GA JE DOEN?
Je bent vaak te vinden op mbo- en hbo-scholen, beurzen of op evenementen zoals introductie- en themaweken. Daar geef je informatie over werk, inkomen en stage (vergoeding) en zo motiveer je studenten om zich aan te sluiten bij onze community. Zo kunnen wij ons nog beter inzetten voor hen, want hoe meer jongeren lid zijn, hoe meer impact we samen kunnen maken! Je geeft workshops op mbo- en hbo-scholen, waarin je studenten voorbereidt op de arbeidsmarkt. Deze workshops hebben wij al ontwikkeld en aan jou de taak om deze kennis enthousiast over te brengen op de te studenten. De workshops die je geeft gaan bijvoorbeeld over:

• Wat je rechten en plichten zijn op het gebied van werk
  • jezelf presenteren, netwerken en doeltreffend solliciteren
  • weerbaarheid op de werkvloer
  • slim onderhandelen over je contract.

BEN JIJ:

• Minimaal 10 uur per week beschikbaar (let op: je geeft workshops, dus deze uren zijn overdag tijdens schooltijden)
  • student en/ of minimaal hbo/universitair opgeleid
  • een overtuigende presentator/spreker?
  • flexibel inzetbaar
  • in het bezit van een rijbewijs B.

WIE ZIJN WIJ?

Probeer de Bond is onderdeel van CNV en komt op voor de rechten en belangen van studenten op het gebied van werk, inkomen en stages. Als grootste studentenvakbond van Nederland proberen wij met zoveel mogelijk werkgevers afspraken te maken over goede arbeidsvoorwaarden voor studenten. Ook staan wij studenten bij met vragen over werk en stage.

WIJ BIEDEN JOU:
Een uitdagende en afwisselende job binnen een enthousiast en gedreven team. Je doet kennis en vaardigheden op door middel van training en coaching. Je ontvangt een aantrekkelijk salaris van minimaal € 2.365,- en maximaal € 2.708,- bruto per maand op basis van een 36 urige werkweek. Voor een 10 urige werkweek komt dit neer op minimaal € 657,- en maximaal € 787,- bruto per maand. Je reist met het openbaar vervoer naar locatie. Indien nodig regelen we een auto voor je via Green Wheels. Je werktijden bepalen we in overleg en zullen vooral overdag tijdens school/college tijden zijn.

WIL JIJ DEEL UITMAKEN VAN TEAM PROBEER DE BOND?

Reageer dan zo spoedig mogelijk met een korte motivatie en CV via cnv.easycruit.com

HEB JE NOG VRAGEN?
Dan kun je contact opnemen met Sarah Bosman, vakbondsconsulent bij Probeer de Bond: 06 41 62 93 49 of s.bosman@cnv.nl

Sluitingsdatum:

20-05-2024